Is een telefoongesprek voor jou de eerste minuten vaak een zoekwerk? En breekt het
zweet uit als je voor de derde keer naar de naam van je klant moet vragen?
Schaam je niet: mensen onthouden maar 10% van wat ze horen. En als je de eerste
vijf minuten van je telefoongesprek de naam van je klant en zijn bedrijfsnaam moet onthouden, terwijl je haastig op zoek bent naar de juiste klantgegevens, kan het best gebeuren dat je wat onhandig overkomt.
Gelukkig is er een manier om jouw telefoongesprekken voortaan vloeiend
te laten verlopen: met CRM- & ERP integratie. Eindeloos zoeken naar klantgegevens is dan ook voorgoed verleden tijd.
De voordelen van CRM- & ERP integratie met VoIP
Verbeter je klantervaring & ga als een trein
#1 Efficient
Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit je CRM-of ERP systeem.
#2 Pop-up vanuit CRM- of ERP pakket bij inkomende gesprekken
Direct en automatisch de juiste klantgegevens in beeld, geen handmatige zoekacties.
#3 Extra blije klanten
Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen. Persoonlijk begroeten en aanspreken.
#4 Betere productiviteit
Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.
#5 Bellen vanuit de relatiekaart
Direct bellen vanuit de bestaande klantgegevens, tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers
#6 Minder kosten
CRM- & ERP integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.
Hoe werkt CRM- & ERP integratie?
Door cloud telefonie van Nextday te integreren met je CRM- & ERP systeem, heb je ineens al je klantgegevens in je telefooncentrale én andersom. Dat betekent dat je bij een inkomend gesprek meteen in beeld krijgt wat je al van je klant weet. Zo kun je je klant gepersonaliseerd te woord staan en hoeft hij ook niet bij elke medewerker weer opnieuw zijn verhaal te doen. We leven in een wereld waarin klantvriendelijkheid belangrijker is dan ooit en met een CRM- & ERP koppeling geef jij je klanten net dat beetje extra.
Ruim 35 CRM- & ERP koppelingen met VoIP telefonie
Accountview - AFAS Software - Zendesk - Teamleader - Topdesk - Autonet
Microsoft Dynamics - Salesforce - Oracle Netsuite - CClaw - Cumus - Exact
Odoo - Finly - Hubspot - CCS - Efficy - Freshdesk - Kolibri - Notarisdossier
Implicate - Nobilex - Realworks - DIAS - SuperOffice - Visma - WinCar - Assu
ANVA - BaseNet - Bouw Infosys
Meer weten over CRM- & ERP integratie?
Stel je vragen aan ons of plan een persoonlijk adviesgesprek
Comentários