top of page

De voordelen van CRM- & ERP integratie met telefonie

Is een telefoongesprek voor jou de eerste minuten vaak een zoekwerk? En breekt het

zweet uit als je voor de derde keer naar de naam van je klant moet vragen?

Schaam je niet: mensen onthouden maar 10% van wat ze horen. En als je de eerste

vijf minuten van je telefoongesprek de naam van je klant en zijn bedrijfsnaam moet onthouden, terwijl je haastig op zoek bent naar de juiste klantgegevens, kan het best gebeuren dat je wat onhandig overkomt.


Koppeling CRM - ERP met telefonie

Gelukkig is er een manier om jouw telefoongesprekken voortaan vloeiend

te laten verlopen: met CRM- & ERP integratie. Eindeloos zoeken naar klantgegevens is dan ook voorgoed verleden tijd.








De voordelen van CRM- & ERP integratie met VoIP

Verbeter je klantervaring & ga als een trein


#1 Efficient

Nooit meer onnodig schakelen tussen vensters. Bel met één klik vanuit je CRM-of ERP systeem.


#2 Pop-up vanuit CRM- of ERP pakket bij inkomende gesprekken

Direct en automatisch de juiste klantgegevens in beeld, geen handmatige zoekacties.


#3 Extra blije klanten

Inkomende gesprekken worden direct herkend, zo kun je gepersonaliseerd de telefoon opnemen. Persoonlijk begroeten en aanspreken.


#4 Betere productiviteit

Verhoog de productiviteit, efficiëntie en geef net dat beetje extra service waar klanten blij van worden.


#5 Bellen vanuit de relatiekaart

Direct bellen vanuit de bestaande klantgegevens, tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers


#6 Minder kosten

CRM- & ERP integratie is voordelig: de aanschaf- en installatiekosten zijn laag en je betaalt per gebruiker.



Hoe werkt CRM- & ERP integratie?

Door cloud telefonie van Nextday te integreren met je CRM- & ERP systeem, heb je ineens al je klantgegevens in je telefooncentrale én andersom. Dat betekent dat je bij een inkomend gesprek meteen in beeld krijgt wat je al van je klant weet. Zo kun je je klant gepersonaliseerd te woord staan en hoeft hij ook niet bij elke medewerker weer opnieuw zijn verhaal te doen. We leven in een wereld waarin klantvriendelijkheid belangrijker is dan ooit en met een CRM- & ERP koppeling geef jij je klanten net dat beetje extra.



Ruim 35 CRM- & ERP koppelingen met VoIP telefonie


Accountview - AFAS Software - Zendesk - Teamleader - Topdesk - Autonet

Microsoft Dynamics - Salesforce - Oracle Netsuite - CClaw - Cumus - Exact

Odoo - Finly - Hubspot - CCS - Efficy - Freshdesk - Kolibri - Notarisdossier

Implicate - Nobilex - Realworks - DIAS - SuperOffice - Visma - WinCar - Assu

ANVA - BaseNet - Bouw Infosys



Meer weten over CRM- & ERP integratie?

Stel je vragen aan ons of plan een persoonlijk adviesgesprek



Comentários


bottom of page